poniedziałek, 4 maja 2015

LBA-nie na temat, lecz o blogu ;)

¡Hola!
Dawno mnie tu nie było, powód jeden-szkoła, szkoła, szkoła. Teraz mam jednak troszkę czasu, długi weekend i te sprawy. W porównaniu do innych szkół jest na prawdę długi, bo na nasze szczęście, nasze gimnazjum znajduje się w tym samym budynku co liceum, tworzymy zespół szkół, a jak niektórym wiadomo, od jutra zaczynają się matury, a więc najbliższe 3 dni odpoczywam od szkoły, ale czy fizycznie też?...
Jak już zauważyliście w temacie, dziś nie napiszę czegoś o Hiszpanii lub Ameryce Południowej. Dosyć dawno-w styczniu-otrzymałam 2 nominacje do Liebster Blog Award.




„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „
dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, 
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 
11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób 
(informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię 
nominował.”






Dzisiaj dopiero się za to zabiorę, mam nadzieję, że blogerki, które mnie nominowały, wybaczą mi spóźnienie ;)
Oto pytania od slodkablondi.blogspot.com (i oczywiście moje odpowiedzi):

1. Od kiedy masz swojego bloga?
Bloga prowadzę od lipca 2013 roku.
2. Jakie cele wiążesz sobie z tym?
Z tego co widzę, to pisząc bloga sama się uczę nowych rzeczy, a jednocześnie chciałabym ludziom przybliżyć ten piekny język i różne kultury.
3. Ulubiona książka?
Nie mam takiej, aczkolwiek kiedyś lubiłam Serię Niefortunnych Zdażeń, uwielbiam Oskara i Panią Różę, Bubę, Kawę z kardamonem, wymieniać mogłabym tak bez liku. Teraz czytam serię Jutro-jest fenomenalna!
4. Jakie są twoje plany na ten rok?
W tym roku? Zacząć biegać, opanować języki obce, nadal dbać o bloga i cieszyć się życiem w gronie wspaniałych przyjaciół i rodziny.
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Jeśli ż taki mam, to siadam do nauki języków obcych-mam ich 5(chyba niedługo będzie 6), oglądam mecze piłki nożnej, czytam, gram na keyboardzie lub gitarze i oczywiście piszę bloga.
6. Interesuje cie grafika? Jak tak to jaka?
Lubię projektować coś lub "porysować" w komputerze, np w corelu, albo w innych programach, ale nie zajmuję się tym często, więc nie mogę powiedzieć, że jest to moja wielka pasja.
7. Jaki jest twój ulubiony film?
Podobnie jak z książką, nie mam ulubionego, ale za godne polecenia uważam Igrzyska Śmierci(wszystkie części), Jakub Kłamca, Długi Wrześniowy Weekend, Biegnij Chłpcze Biegnij, Last Vegas, Carte Blanche, piękny, świetny i wzruszający pod koniec Koneser, dziś obejrzałam Jutro, Kiedy zaczyna się wojna(na podstawie książki), też świetny, a Kac Vegas jest genialne! No i wtrącę tu ulubiony serial-Ranczo. 
8. Jak oceniasz mojego bloga i dlaczego?
Musiałabym się bardziej wczytać, ale na pierwszy rzut oka wygląda ciekawie. Przeczytałam trochę i myślę, że powinnaś to dalej kontynuować, bo może z tego wyjść coś na prawdę interesującego.
9. Ulubiona piosenka?
Chyba lubisz pytać o ulubione ;) Nie podam jednej, ale np.Dazed and confused, Stairway to heaven, Wole lotta love, To wychowanie, Sorry Polsko, America Latina Libre, Another brick in the wall, Smells like teen spirit...
10. Jaki był dla ciebie ostatni rok?
Pełen zmian, wrażeń, tych gorszych i lepszych, pełen różnych nauk.
11. Ile czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Tyle ile mogę, czyli teraz coraz mniej. Staram się dodać coś chociaż raz w tygodniu, ale potrafię mieć miesięczne przerwy, aczkolwiek pomysły i treść mam w głowie przez cały tydzień.

Blog Słodka Blondi to blog z opowiadaniami, spójrzcie, jeśli będziecie mieli chwilę, bo warto...

A to pytania od anna-lada.blogspot.com (i moje odpowiedzi :P):

1.Dlaczego postanowiłeś/-aś zacząć prowadzić bloga?
Zaczęłam całą tę przygodę, bo chciałam zacząć dzielić się z innymi o języku hiszpańskim i kulturze Hiszpanii i Ameryki Płd, ale z biegiem czasu widzę też, że coraz więcej się uczę.
2.Co Cię najczęściej motywuje do wpisów?
Chyba wolny czas oraz jakieś nagłe natchnienie ;)
3.Ile czasu poświęcasz na bloga? Czy to dużo?
Napisałam już o tym w poprzedniej części. Poświęcam tyle, ile mogę, dużo czasu zagarnia szkoła i nauka, ale kiedy mam wolną chwilę staram się pisać. Plany na post ma jednak już długo przed opublikowaniem w głowie, to jest moja wielka biblioteka ;)
4.Chodzisz na kółka zainteresowań? Dlaczego?
W szkole uczęszczam na język chiński i rosyjski, których nie ma w normalnym planie lekcji. Poza tym, zajrzę czasem rano na dodatkowy angielski(choć tego normalnego mam już 6 godzin w tygodniu, więc powoli rezygnuję z dodatkowych zajęć), hiszpańskiego uczę się w szkółce w mieście. Poza językami(mam jeszcze niemiecki, ale sam jest już rozszerzony, więc na razie obywa się bez dodatkowych zajęć) uczęszczam także na dodatkową fizykę i matematykę.
5.Masz jakieś zwierzę?
W domu mam akwarium z rybkami, mieszkam w bloku, więc zwierzyńca nie pomieszczę ;)
6.Czym robisz zazwyczaj zdjęcia?
Używam mojego telefonu, bo cieszę się dosyć dobrą jakością zdjęć, ale używam także aparatu fotograficznego.
7.Na co zwracasz uwagę w innych blogach?
Bardzo obchodzi mnie tematyka. Szukam często blogów na jakiś temat, a nie o wszystkim i o niczym, tzw lifestyle. Oczywiście, czasem i takie zdażą się fajne, ale chodzi mi o to, że stanowią one znaczną większość w blogsferze. Poza tym, dużą uwagę przykładam do tematów i treści postów. Fajnie, jeśli wygląd zachęca do czytania, chociaż wiem, że nie jest to łatwe zadanie, aby uzyskać idealny w 100 %.
8.Na ile oceniasz (w skali od 1-10) oceniasz swojego bloga?
Myślę, że nie dam rady ocenić obiektywnie własnej pracy. Dla mnie ten blog jest bardzo ważny i w przeciwieństwie do czytelników, wiem dokładnie, ile w to włożyłam pracy i serca.
9.Jakie masz aktualnie plany na wakacje?
Nie zamierzam wyjeżdżać gdzieś daleko, ale myślę, że pospotykam się ze znajomymi. Dokładniejszych planów na razie nie mam, jeszcze jest czas ;)
10.Jaka była książka, jaką ostatnio przeczytałeś/-aś?
Jak wspomniałam już w pierwszej części, kończę czytać pierwszą część z serii Jutro. Dawno nie czytałam takiej świetnej książki. Uwielbiam ją, następne części już niedługo na pewno zostaną przeze mnie przeczytane ;)
11.Jesteś od czegoś uzależniony/-a?
Myślę, że jedyna rzecz, której potrzebuję ciągle, to rozmowa z kimś, przebywanie w otoczeniu ludzi lub rozmowa przez myśli z samą sobą. Po prostu potrzebuję kontaktu z kimkolwiek.

A oto moje pytania:

1. Na jaki temat prowadzisz bloga? Co głównie na nim umieszczasz?
2.Na co zwracasz największą uwagę prowadząc bloga? Co wydaje Ci się najważniejsze?
3.Jakie są twoje pasje, zainteresowania? Czy łączysz je ze swoim blogiem?
4.Co sądzisz o kupowaniu ubrań i butów tylko znanych marek, sklepów, tzw."firmówek, markowych ubrań?". Myślisz, że metka na ubraniu lub znaczek, logo ma duże znaczenie?
5.Co sądzisz o ubraniach z ciuchlandów oraz outletów? Ubierasz się tam czasami?
6. Jakie blogi(jeśli już)czytasz najchętniej? Lub jakich poszukujesz?
7. Co sądzisz o wolontariacie, akcjach charytatywnych, bezinteresowności? Czym jest wg Ciebie wolontariat, kim wolontariusz? A może sam działasz?
8.Jakiej muzyki słuchasz? Może coś z "poprzedniej epoki"?
9.Interesujesz się sztuką? (Nie musi być koniecznie "poważna", jak to się wszytskim wydaje.)
10.Jak wyobrażasz sobie siebie w przyszłości? Jakie studia(jeśli już), może jakiś wyjazd, albo działalność?
11. I standardowo:Co sądzisz o moim blogu? Proszę o szczerą opinię ;)

Pytania dla:
by-unicorn.blogspot.com
beautifulcrossing.tumblr.com
malenkafotografia.blogspot.com
modeliniec.blogspot.com
prossteslowa.blogspot.com
mylittlelibrary-gumciobook.blogspot.com
littlecupofart.pl
nastoletnie-pogadane.blogspot.com
pozytywny-arbuz.blogspot.com
skcreateanddesign.blogspot.com
patricia9810.blogspot.com.es

No więc to by było na tyle. Duuużo dzisiaj napisałam. Myślę, że coś dziś jeszcze zobaczycie na mosaice ;)

¡Hasta la vista chicos y chicas!


3 komentarze:

  1. cieszę się, że współcześni nastolatkowie mają takie pasje. Ja też bardzo lubię Hiszpanie oraz język hiszpański:) życzę wytrwałości w nauce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Hiszpania, Ameryka Płd i hiszpański to chyba coś więcej niż miejsca i język. Tak, to po prostu miłość ;)

      Usuń
  2. Zgadzam się, że jezyk hiszpański jest przecudny. Mam chłopaka Hiszpana i ten jezyk jest genialny. Taki melodyjny, zawsze ludzie wsłuchiwać się w ten język a za rok planuję zacząć jego nauke.

    Mój Blog - KLIK!♥

    OdpowiedzUsuń

Wygadaj się na całego ;p