sobota, 20 grudnia 2014

¡Feliz Navidad!-villancicos(p.1)



¡Hola!

W końcu! Przerwa świąteczna rozpoczęła się i do szkoły wracamy dopiero po nowym roku! Wczoraj ostatni dzień w szkole, wigilia klasowa, prezenty, trochę smutno, że musieliśmy się pożegnać na 3 tygodnie. Z moją klasą te 4 miesiące były strasznie krótkie. Trafić na takich ludzi w życiu, to po prostu nazywa się wielkie szczęście.

Ale skończę już się rozpisywać na temat "jak to dobrze" itd. Okres świąteczny się rozpoczął, do moich świąt niecałe 3 tygodnie, ale w Hiszpanii rozpoczynają się one w grudniu. Jeśli chcecie przeczytać coś na temat spędzania świąt w Hiszpanii, pisałam o tym rok temu, więc przeczytać możecie tutaj. Słówka też już były, o tu !

Dziś krótki pościk, a w nim 3 kolędy-piosenki świąteczne po hiszpańsku.

villancico-kolęda



Noche de paz


Zapewne znacie Cichą noc. Tak, to jej hiszpańska wersja. Chyba w każdym kraju ma swój odpowiednik.



Campana sobre campana

Dosyć znana piosenka o dzwoneczkach.

campana sobre campana-dzwonek nad dzwonkiem


Ostatnią jest

Mi burrito sabanero

"Con mi burrito sabanero"

"Z moim małym osiołkiem"



Oto pierwsze 3 piosenki-kolędy. Niedługo na Mosaice zawitają następne :D
Komentujcie i obserwujcie!

¡Hasta la vista chicos i chicas!

¡Feliz Navidad!

6 komentarzy:

  1. O tych dobrych rzeczach można by pisać w nieskończoność, więc się nie powstrzymuj. To piękne, że doceniasz to, co masz. A mieć taką fajną klasę to naprawdę dar. Ciesz się z tego ile możesz.
    Feliz Navidad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te kolędy i pastorałki...
    najśliczniejsza ta ostatnia, taka żywa, skoczna i radosna :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku :)
    Widać, że jestes po prostu zakochana w tym kraju i strasznie go cenisz za kulturę i wiele innych rzeczy. Kiedyś również byłam nim zafascynowana, ale to było chwilowe. W moim sercu jak widać jest miejsce tylko dla Anglii i Norwegii.
    Ciekawy blog, inny niż wszystkie. Podziwiam Cię i życzę powodzenia we wszystkim co robisz, ważne żebys to kochała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog! :) zapraszam do mnie! http://nataliablog-xoxo143.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. język hiszpański jest najpiękniejszy ♥

    obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć! :) SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :) ♥MÓJ BLOG♥->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wsłuchiwać się w język Hiszpański! <3

    OdpowiedzUsuń

Wygadaj się na całego ;p