wtorek, 6 sierpnia 2013

Jestem Hiszpanką i pochodzę z Polski-to możliwe!

¡Hola!



Pewnie zaskoczył Was temat tego posta. Wielu na pewno zastanawiało się "jak to, przecież to kraj i to kraj", lecz ja powiem - to kraj, a to WIEŚ.

Odkryłam to, gdy czytałam w "Wikipedii" o państwie Hiszpania. Na górze zauważyłam napis-"Ten artykuł dotyczy państwa. Zobacz też: Hiszpania – wieś w województwie wielkopolskim."  Zaciekawiło to mnie, więc kliknęłam w ten link. Okazało się, że to na prawdę jest wieś, i to w Polsce!!! W województwie wielkopolskim, powiecie konińskim i gminie Krzymów.
A więc można być Hiszpanem i pochodzić z Polski.
¡ Hasta la vista, chicos y chicas!














4 komentarze:

  1. Kiedy sie tam przeprowadzisz ??? MK

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie! Bede do Ciebie wpadac na wakacje! A moze ktoras z ulic nazywa sie Barcelona????

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny artykul tak poza tym... .-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny blog <3 bardzo mi się podoba ;D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wygadaj się na całego ;p