niedziela, 20 kwietnia 2014

Feliz Pascua-wielkanoc po hiszpańsku

¡Hola!
Dziś pierwszy dzień Wielkanocy, brzuch najedzony, mały królik był i bitwa na jajka też-czyli wszystko pod kontrolą. 

Jeśli jest święto, potrzebne są życzenia:

¡Feliz Pascua!

A może kilka słówek:
  • jajka-huevos
  • wielki tydzień-santa semana
  • niedziela-domingo
  • wielki post-gran post
  • kurczaczek-pollito
  • koszyk-cesta 
  • królik-conejo
To by było na tyle ze słówkami związanymi z Wielkanocą.
Easter egg exhibition in the Spree Forest 
źródło:elmundo.com.sv










A teraz malutko o mnie. Kilka rzeczy, za które uwielbiam Wielkanoc:
  • spotkanie z całą(dużą częścią) rodziną
  • bitwa na jajka
  • ilość ciast na stołach(ale ja i tak zjem tylko kilka kawałków...)
  • kolorowe jajeczka
  • słodkości
  • życzenia: słowne jak i te sms'owe ;)
  • to się może wydać dziwne, ale lubię, gdy do skrzynki pocztowej przychodzą gazetki ze sklepów lub jakieś reklamowe pocztówki ze ślicznymi obrazkami po bokach:do wycięcia lub po prostu do popatrzenia.
  • no i choć już ze mnie troszeczkę duża dziewczynka(ale nadal dziecko) lubię moje Wielkanocne Zajączki i to, że ciągle przy mnie są.
A Wy? Za co lubicie Wielkanoc? Piszcie w komentarzach!

¡ Hasta la vista, chicos y chicas!
 



2 komentarze:

  1. a ja lubie smigusa dyngusa, chociaz czasem moze sie robic troche za mokro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bielone drzewka i krawężniki, ciekawe czy to tradycja tylko polska?

    OdpowiedzUsuń

Wygadaj się na całego ;p