niedziela, 7 lipca 2013

Dlaczego Hiszpania?


¡Hola!


Wielu z Was na pewno zastanawia się, dlaczego chcę pisać
właśnie o Hiszpanii. Dlaczego podjęłam się takiego wyzwania?

Wszystko zaczęło się w drugiej klasie podstawówki w …
SKLEPIE!!! Przechodząc obok półek z chipsami zauważałam napisy na opakowaniach „LEO MESSI PIŁKARZEM ROKU”. Nie wiedząc kim jest zaczęłam się o niego pytać taty. Potem wszystko przerodziło się w szukanie w Internecie, czytanie gazet sportowych. Tam odszukałam informacje o FCBarcelonie(klubie Messiego). „Męcząc” tym tematem rodziców, wyciągnęłam kolejne wiadomości-Barcelona to miasto w Hiszpanii, Hiszpania też ma swoją drużynę narodową w piłce nożnej. I tak temat Barcelony i Hiszpanii stawał się dla mnie coraz ciekawszy. Powoli rodziły się pomysły o podróży. Lecz na drodze stanął poważny problem-język. No, ale jeśli ma się marzenia, to trzeba dążyć do ich spełnienia. Więc najpierw zaopatrzyłam się w ,,mini słownik z rozmówkami”. Nosiłam go ze sobą wszędzie i dzięki niemu zaczęłam stawiać małe kroki w kierunku wielkiej przygody. Następnie zaczęło się dokupywanie nowych podręczników językowych. Po niecałym roku samodzielnej nauki, rodzice zapisali mnie do szkółki hiszpańskiego w moim mieście. Tam poznawałam nie tylko język, ale także kulturę. Niedawno ukończyłam pierwszy etap kursu. Są wakacje, lecz chcę dalej kontynuować naukę tego pięknego języka.

I właśnie tak to się wszystko zaczynało-od paczki chipsów, przez piłkę nożną, aż po wspaniałą Hiszpanię. Chcąc podzielić się informacjami z innymi wielbicielami „magicznej krainy” założyłam tego bloga. Będzie to taka „mała, Hiszpańska mozaika”. Dużo różnych elementów, które razem tworzą całość. Na tym blogu znajdziecie kącik językowy, trochę sportu, garść muzyki, filmów, tańca, a także aktualności, podróże, „W kolorach Hiszpanii” oraz dział dla tych, którzy chcą zobaczyć Hiszpanię w Polsce – „Hiszpania dwa kroki stąd”.

Zapraszam gorąco do odwiedzania mojego bloga. Życzę miłego czytania!
   
 ¡ Hasta la vista, chicos y chicas!
 

1 komentarz:

Wygadaj się na całego ;p